Mobile-menu-button
  • nl
  • en

Inschrijven

Ben je op zoek naar geschikte ruimte voor je creatieve werkzaamheden? Onderaan deze pagina kun je je inschrijven. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan een passende en betaalbare werkruimte te helpen.

Let op! Iedereen die zich wil inschrijven, dient eenmalig een bedrag van 15 euro te betalen en dit bedrag zelf over te maken op bankrekeningnummer NL69RABO0104266635 t.n.v. Stichting Ruimte. Deze bijdrage achten wij noodzakelijk om onze database up to date te houden en de mensen die serieus op zoek zijn optimaal te kunnen helpen. Zonder deze bijdrage worden je gegevens niet in onze database opgenomen.

Tevens willen wij je verzoeken goed na te gaan of je wel binnen onze doelgroep valt. Gezien onze maatschappelijke doelstelling huisvesten wij enkel creatieve ondernemingen. Op het inschrijfformulier staan duidelijk alle disciplines aangegeven die daar binnen vallen. Vind je je eigen activiteiten hier niet in terug, dan is de kans groot dat we je niet kunnen helpen.

Inschrijven